مدیر دوبلاژ کارتون بن تن در کارتون آواتار



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


اواتار بهترین کارتون دنیا

اواتار انگ و اواتار کورا

کیا کارتون بن تن را دیدن ؟ من که عاشقشم .  اگه پشت صحنهش را دیده باشید میدیر دوبلاژش احسان مهدیه . همون دوبله گر ساکا توی آواتار آخرین باد افزاره . تازه توی افسانه کورا هم دوبله گری کرده. باورتون میشه ؟ آواتار وبن تن ؟ کپی ممنوع. چون اینو نه از سایتی دیدیم نه وبی خودم فهمیدم .  احسان مهدی علاوه بر میدیر دوبلاژ کارتون بن تن دوبله گر بن تن هم هست . کپی ممنوع من از سی دی فهمیدم که صدای ساکا چه قدر شبیه بن تنه . خوب حالا من توی آواتار کورا دوبله فارسی نفهمیدم صدای کدام شخصیت شبیه بن تنه .  بازم تکرا ر میکنم

 

 

کپی ممنوع !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:,ساعت5:44 بعد از ظهرتوسط کورا نیایش | |